Into my life

image317

Idag har jag haft en bra hårdag, inte för att det syns på bilden men det är liksom långt och hyfsat.. symmetriskt. Om man nu kan använda det ordet för att beskriva ett hår.
Iallafall så är det skitfint väder men jag har suttit inne och försökt ringa det där samtalet, ska försöka för femte gången snart, har ju faktiskt berättat för typ ALLA i hela enköping att jag ska till Italien, men så är det en person som stör lugnet.

Trevlig dag iallafall, solen gillar vi! Ikväll ska jag träffa lite folk och vi ska till Joar där det är nån konsert för välgörenhet och både Tracksuit (replokal-grannar) och Päronfreden (också replokal-grannar, och så är det typ femte gången jag ser dem live! Sjukt bra är dom) spelar. Det ska bli väldigt trevligt!

Borde verkligen packa och plugga, men det får bli sista minuten imorgon som vanligt, haha. Lyckas alltid med att packa alldeles för mycket, nu ska jag försöka ta det lite lugnt och bara ta med 10 par jeans istället för 20 (ska vara borta ~4 dagar) och ja jag överdrev, jag äger inte ens 10 par jeans.

Nej, nu tog skivan slut så nu försöker jag ringa än en gång!

Kommentarer
Postat av: G

Där har vi lite Hard Candy igen! Och faktist lite Robin Bryntesson (www.bryntes.se), mitt kusinbarn. Lugn, jag är inte så jävla gammal men ålderfördelningen i min släkt är hyffsat udda. Robins mamma Lenita (som blev årets idrottskvinna någon gång på 80-talet) är faktiskt dubbelt så gammal som jag. Ungefär.

Apropå (Helt Apropå, genial tv-serie) tidigare så tycker jag du kanske inte klagar, men nog gnäller du över att du inte hinner det och inte hinner det. Dessutom så är det lite gnäll över plugget ibland. Nåja, jag har ju inte följt din blogg i mer än kanske en månad så jag vet ju inte. Tydligen har du bloggat i ett par år. Du får dessutom extrapoäng för Nirvana i sexan. Jag var totalförälskad i Johnny Cash (älskar honom fortfarande) då och om jag inte var "fotbollsstjärna" i laget hade jag nog blivit lite mobbad för det. :>

2008-02-29 @ 23:04:09
Postat av: Matilda

Hm..jasså. Då är verkligen misstankarna om vem du kan vara, helt borta. Jag antar att du bara är någon som slumpvis klickat in min blogg eller så?

Jo men samtidigt så är väl ändå bloggen ett sätt att få "ur" sig all skit. Jag måste nog påstå att jag gnäller mer på bloggen än vad jag gör IRL, faktiskt så är jag kanske en väldigt positiv person men som, såklart, har sina dåliga dagar.

Jag var nog lite småmobbad för att jag lyssnade på sån musik i sexan men jag var nog för ouppmärksam för att lägga märke till det :P Konstigt nog så sket jag mycket mer i vad folk tyckte om mig då, än vad jag kanske gör nu. Och ja, Johnny Cash är allt bra.

2008-03-01 @ 12:23:41
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0