Grafisk kommunkation?

Hm, jag är redan klaaar. Vad ska jag göra?

Vi fick glass på fotolektionen, haha, kom och tänka på att Per fortfarande är skyldig oss glass. Linn visade schyssta filmer på rasten..njaee, är nog inte riktigt sugen på glass längre va.

Jag har gjort en hemmagjord och otroligt personlig almanacka, för de få månader som är kvar av detta år. Decembers blad fick prydas av Rufus Wainwright, såklart. Jag längtar!

Snart slutar vi hoppas jag, då ska jag hem och försöka sova nån timme. Sen ska jag ut till stallet och det ska faktiskt bli mysigt, har saknat det. Inte att rida kanske, men ja, atmosfären och såklart Centio.
Men just nu vill jag bara soooooova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0