Godis är inte bra för tänderna

Blev jäkligt stressigt där vid lunch. Satt i grottan till typ 12, kom på att shit, vi har lektion halv ett, och vi måste hinna till matsalen, äta, till coop och ta ut pengar, tillbaka till estet och så. Men visst hann vi, jag och Malisa. Kom till och med först, men vi trodde att vi skulle vara sena.


Efter skolan stod vi och hangade out med Linn och väntade på hennes boyfriend. Tillsist kom han rullades på sin skateboard och vi singlar kunde gå hem. Jag var så jävla pissnödig att jag funderade på att sätta mig i en buske och pinka. Men jag höll ut tills jag kom hem. Fixade en kopp té och mackor, hungrig som satan (som vanligt).
Precis då frågade Amanda om jag skulle hänga med till affären, och självklart tackar man inte nej till det. Hade såklart ingen tanke på att jag är pank, men kunde skramla ihop 20 kronor i typ enkronor. Skulle egentligen behövt dom till bussen eller nått. Har ju busskort men det är 12kr/resa så det är inte värt det att använda när man ska åka på en 10-kronors tripp.

Hursomhelst, köpte lite godis.
Nu ska jag bli tjock! Adjökens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0