Well, I loved life's surprises so much

Okej.

Sansa mig. Jag har aldrig inte hunnit med något, varför skulle jag bryta trenden nu? Det får gå som det går helt enkelt. Jag har iallafall valt musikvideo att analysera. Det är väl..ett framsteg. Hittade en text igårkväll att ha till engelskan också, ett bevis på min fantastiska fantasi. Beslutsångest

Kommer bli en lång vecka. Idrott, friluftsdagar (?), enavallen (?), show (??) och så ska jag hinna klart med musiken förstås. Dessutom måste jag plugga in dressyrprogrammet som jag inte gjort ännu. Jag vill vill vill verkligen ha sommarlov nu! För en gångs skull kan jag hålla med Ida att det känns otroligt skönt att bara "Bye bye nian, bye bye Kunskapsskolan". Aaaah.

Samtidigt vill jag inte ha sommarlov för jag måste hinna med en sån massa skit innan. Ångrar att jag inte pluggade någonting i sjuan. Men man lär sig av sina misstag så som jag tidigare predikat.

Ska bli skönt att åka ut till stallet och ta en galopp över gröna ängarna. Fast först är det ju mockning och sånt kul. Får se hur sent vi kommer iväg också, Malisa är ju på Hamre och förbereder sig inför gymnasiet osv.

Kommentarer
Postat av: elin

vaddååå har mallan valt gymnasium nu? här är man out of the loop

2007-05-20 @ 17:07:05
Postat av: Matilda

Nej, inte vad jag vet iallafall.

2007-05-20 @ 21:52:50
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0