Vomit

Fan vad jag önskar en dag till ledigt, att bara vara ensam och äta en lång frukost framför ett nytt (nytt och nytt.....) Lost avsnitt från säsong 2 boxen.

Att gå runt i pyjamas hela dagen och inte vara utanför dörren.
Orkar verkligen inte gå upp klockan sju imorgon och duscha i äckligt vatten och äta äcklig frukost när man inte ens är sugen, för att sedan cykla eller gå den halvmil jag har till skolan.

Fast vi ska ju iallafall till huvudstaden. Tåg = sömn. Eller inte sömn om man har en påse godis eller nåt närvarande. Som i somras. Senaste tåget gick typ elva och folk satt och sov i våran vagn. Innan resans slut tror jag vagnen var tom på folk utom vi. He
he
he
he

Nu skall jag sova. Känner hur maten stockas i munnen fastän jag inte har ätit den än men jag har såna där föraningar så att säga för morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0