Ät fett och socker tills du spyr

Ganska bokstavligt.

Bakade kladdkaka med Amanda the mighty. Jag vet att jag kommer bli en perfekt morsa för jag kan inte bara göra två utan TRE saker samtidigt; diska, hålla koll på kakan i ugnen och samtidigt hålla koll på Amanda som sitter vid köksbordet och leker med tändstickor.

Kakan vart typ misslyckad men den smakade ju gott iallafall. Och innehöll både fett och socker. Smarrigt, så som man säger.

Följde henne precis hem, blev tidigt. Hennes syster fyller 18 imorgon så dom skulle upp och gratta. Tiden går fort, minns när hon gick i femman liksom! Hur som helst, lite småobehagligt att gå själv hem de få metrarna det iofs är till hennes hus men ändå, när det vart en man misshandlad 50-100 meter ifrån var jag bor. Småsprang ju nästan. Lämnade dörren öppen så länge, orkar inte fumla med nycklarna i mörkret, hoppas det inte smög sig in en mördare här de minutrarna jag var borta. Dam-dam-dam (hajen-musik)

Hur som helst. Stallet imorgon, det blir paddocken. Har fått lite tips om hur vi ska göra med skithästarna så nästa gång vi rider ut så tåls det ju att testas. Kanske inte direkt nya tips iofs men man kanske ska börja om eller något. Jag har tappat bort den där lilla känslan som får det att bli så kul att rida. Det är hemskt och jag vill ha tillbaka den fort. Vill kunna njuta 100% av t.ex. rundan vi red i måndags, för den var himla fin, med rådjur som skuttade några meter ifrån en och solen som lös och gräset grönt and so on men tyvärr kände man sig bara bitter. Ge mig tillbaka känslan, lite sammarbetsvilligare hästar skulle underlätta eller vad säger du Malisa?

Kommentarer
Postat av: Malisa

Ja det skulle underlätta som fan. Jag blir så frustrerad ><

2007-05-17 @ 23:28:00
URL: http://sunlove.webblogg.se
Postat av: Matilda

Det finns ju alldeles underbara vägar, vi har liksom tillgång till ALLT utom sammarbetsviljan från vissa. Surt!

2007-05-17 @ 23:42:23
URL: http://allrightnow.webblogg.se/
Postat av: Ida

Ooo värst multitasking :P TRE saker samtidigt, rekord :P

2007-05-18 @ 17:55:26
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Matilda

Säger ju det! Kommer bli en fantastisk (minst) tre-barns-mor!

2007-05-18 @ 20:53:20
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0