You make me feel like a natural woman

Vi hade massa gamla låtar på hjärnan, bland annat lite Aretha franklin idag, därav rubriken.

Fan vad ointressant.

Men iallafall.

Fullt upp hela dagen!

Började med idrott, redskap och jag KAN FAN INTE ENS GÖRA EN KULLERBYTTA. Fan vad sorgligt egentligen, när jag var pyssling så var min största hobby att hjula och göra kullerbyttor och nu är jag mer som ett kylskåp. Jag är så otränad :(

Tillbaka till skolan och åt lunch, försökte ha PH men kom på att vi hade mattegrupper, sen hade vi ett till "PH", gick väl sådär. Haha. Per var nära sammanbrott. fick reda på lite secrets, HAHHAAA i know your secret (ni som är..hmm..över..hm..20..och..hm..läser..detta..hmm..kan...känna er..hmm..träffade!) och sen gick vi ut till musiken och Viktor hade fixat noter åt Elin så vi körde på som fan och tiden gick skitsnabbt och sen huxflux var vi tvugna att springa till bussen.

Tog bussen ut, var där vid typ halv fyra om inte innan? Och vi var inte ens klara förrän åtta :P
Fast vi började ju med att longera Pysen, eller ja Malisa skulle longera själv först och det gick väl sådär så hon hoppade upp och jag longerade lite - det gillade inte Pysen så värst men han börjar mjukna! Gick och hämta Centio ur hagen och han var så uppriven över att blivit lämnad kvar.

Red ut lite vändan - fyfan vad härligt det var. Förstår inte hur man kan välja någon annan sport före ridning, att springa runt i en hall eller på en plan jämfört med att sitta på hästryggen och uppleva naturen på det sättet. Red igenom en skogsdunge och sen på en liten såndär gullig väg vid ett fält och solen stod rätt lågt. Äckligt vackert. Rådjuren skuttade omrking - äckligt vackert.

Sen skulle Malisa ta in Pysen men Centio dummade sig som fan så det blev inte så mycket rida - fick honom bara någorlunda lugn sen satt jag av - kändes som ingen idé eftersom jag vet att han inte skulle lägga av och dessutom var klockan så mycket.

Fick skjuts hem med Åke, hämtade mina 10 kilos packningar hos Malisa och rullade hem. Kan ju säga att jag var något hungrig klockan åtta på kvällen när det enda jag ätit under dagen var liten frukost - liten lunch och sedan en smörgås på det!! Så nu har jag precis ätit för fyra man. Mmm!

Imorgon ska jag faktiskt ut till stallet igen men imörrn blir det lektionsridning. kommer kännas konstigt :P
Har även engelska NP både skriftligt och senare muntligt. Ohmajgad. Fast det kommer nog gå OK, när man är tvungen att prata måste man väl liksom. Gick ju rätt OK att prata på senaste engelskakommen men då vare ju bara liten grupp med folk man kände eller iallafall visste vilka det var någorlunda. Stora främmande grupper = huvva.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Tror kanske att jag kan lura ut nåt för ert musikuppdrag där ni slipper sitta på ett redovisningsseminarium å spela upp oxå skall klura lite til och se vad jag kan komma på. Kul att ni komer nån vart med låten.

2007-03-29 @ 22:06:16
URL: http://oogieboogieman.blogg.se
Postat av: Matilda

Awh du är så snäll. och vi kan inte ens ge nått tillbaka genom att liksom anstränga oss lite (fast vi anstränger oss faktiskt..eller..försöker iallafall!) Men vi jobbar på om-redovisningen av engelskan och då jävlar blir det dunder och brak.

2007-03-30 @ 20:55:44
URL: http://allrightnow.webblogg.se/
Postat av: Viktor

sjyst! ser fram emot det

2007-03-30 @ 21:00:27
URL: http://oogieboogieman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0