Who does your hair?

Impulsivt som fan - syrran ville att jag skulle klippa hennes hår sådär lagom mitt i natten. Kändes lite oseriöst med ett juiceglas i ena handen och saxen i andra - men är det någonsin seriöst när det gäller oss? Det vart väl bra hoppas jag, jag är ju amatör men vafan. Betala 400 spänn för att gå till frisör när man lika bra (!?) kan göra skiten själv!!
Nästan lika impulsivt som när jag klippte av mig typ allt hår, Elin och Malisa; "Hur vill du ha det då?" Jaja "Av med allt!!"

Kommentarer
Postat av: Viktor

de e rätt! Jag har inte betalt nån för å klippa mig i hela mit liv! Morsan har betalt folk för å klippa mig många gånger, de senaste åren ninjor om natten, men det hör inte hit. Varför skulle jag betala någon för att göra ett dåligt jobb när jag kan göra ett ännu sämre jobb själv. Illa klippt e hälften försvunnet.

2007-03-24 @ 00:28:28
URL: http://oogieboogieman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0