Vinyl

Vinyl

Jag har fan vinylabstinens - var månader sen jag spelade vinyl! Har ju flyttat omkring lite och sånt och det blev nått knas med min spelare - har faktiskt inte orkat ta mig tid att kolla upp felet än! Ahh, jag blir galen. Och det är säkert aslätt att fixa, rycka ur lite sladdar och lirka lite allmänt (funkar alltid). Alla Pink Floyd och Bryan Ferry och aaaallt annat ligger liksom orört och tittar på mig sådär urskulrande. Måste fixa fixa fixa.

Skivorna också, jag tog mig inte tid att lyssna igenom hela "3", får göra det nån annan gång men "Why do birds sing?" var så jäävla bra. Hade dock hört de flesta låtarna från början - men endel var okänt material. Världsklass!

Kommentarer
Postat av: Viktor

ta ner snurran till skolan kan jag titta påren. nästan brottsligt att inte unna skivorna att spelas när dom ju helt tydligt vill. 3 e kanske den svagaste femmes plattan, det säger ju då inte så mycket. den kickar ju endå lätt stjärt med 99% av all musik som spelats in - genom historien

2007-03-08 @ 21:41:32
URL: http://oogieboogieman.blogg.se
Postat av: Matilda

Jag ska försöka pilla lite med den nån dag, hoppas att han vill dårå..(ehm...) Iallafall är det säkert nått pissenkelt problem som går att fixa på två minuter, bara jag som inte orkar ta mig tid :P Dessutom kan jag inte få med mig den då jag går en halvmil till skolan varje dag - men tack ändå!
Jo, jag tyckte också att 3 var lite sisådär med tanke på deras andra plattor men så sant som du säger - den är så mycket bättre än mycket annat..

2007-03-08 @ 21:53:50
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0