This massive blogg-attack..haha..

Kom och tänka på (eller inte just nu iofs, diskuterade detta med Ida igår men iaf..) att alla har verkligen skaffat blogg nu och man vet inte vilka som läser och det är allmänt..läskigt haha.

Förut var det bara jag och Ida som bloggade typ, på MSN Space men nu har detta blivit någon himla blogg-såpa på Kunskap :P Per blir alldeles..stirrig på dessa bloggar. På tal om stirrig och Per tror jag Per blir ganska trött på oss, jag har aldrig sett en lärare dunka huvudet i bordet i ren desperation att få eleverna att springa iväg på matte eller helt enkelt bara låta läraren vara - hahahahaha.

Vi kunde bo hos Malisa! Wohoo!

Kommentarer
Postat av: mona

hehe, Per är cool!! vi behöver flera sånna lärare!

2007-03-08 @ 22:24:00
URL: http://entystgrimage.blogg.se
Postat av: Matilda

Ja, Per är ball! Fast jag tycker att de flesta lärarna på kunskap (med vissa undantag förstås) är ganska balla de också! :D

2007-03-08 @ 22:38:32
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0