the Monster eats the pilot

Det är härligt att vakna av att solen lyser in genom persiennen och så kollar man på klockan: 10.17. Var längesen jag sov så länge faktiskt :P Förut sov jag till tolv så fort det var ledig dag men nu vaknar jag vid nio..hemskt egentligen, man kanske börjar bli gammal? ^^

Nåväl, vädret är fint och så. Och Ida, om det kommer mer snö då dör jag fan. Det får det inte göra, nu är våren här punkt slut därmed basta och det finns ingen return typ.

Men jag har så himla mycket att göra idag, så mycket att hinna klart med innan klockan 16 så det är lika bra att jag sätter igång..adjökens.

Kommentarer
Postat av: Malisa

jag blev väckt halv nio av att det ringde på dörren. kunde såklart inte somna om sen. suck

2007-03-14 @ 12:24:36
URL: http://sunlove.webblogg.se
Postat av: Matilda

Jobbigt läge!

2007-03-14 @ 13:05:49
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0