Sun is shining, the weather is sweet now

Molnen börjar ju blåsa iväg och mer och mer blå himmel syns. Fan vad härligt om solen skulle komma fram och vädret vart sådär riktigt vårigt härligt tills jag åker ut till stallet.

Fyfan vad tråkigt jag måste ha när jag skriver bloggar om vädret !? Haha men det gör så stor inverkan ifall det är bra väder eller ej.

Fast så tråkigt har jag ju inte, har finally fått hem Modest Mouse nya platta.. det är nått speciellt med "Missed the boat" och den låten lär spelas väldigt aktivt ett tag framöver.

Kommentarer
Postat av: Viktor

spitting venom e m9in favo just nu men jag har hunnit byta tre ggr, först education sen we'we got everything men missed the boat e inte så dum den heller.

2007-03-25 @ 20:59:09
URL: http://oogieboogieman.blogg.se
Postat av: Matilda

Jo, Spitting venom är bra också - och lång, fast det gör inget för den varierar sig så mycket under låtens gång att det inte blir så enformigt.

2007-03-25 @ 21:34:39
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0