Summerdays

Summerdays

Är det bara jag som är vaken eller? Ynka fyra av mina kontakter på msn är on-lajjn. Jag är en av dem. Okej mina ögon är grusiga jag önskar jag låg under ett varmt täcke och kunde bara sluta ögonen och vandra bort i dimman MOT LJUSET I TUNNELN, men jag måste bli klar Israel-Palestina konflikterna först. OBS: Per ifall det är helt sjukt beror det på att jag skrev det klockan halv ett mitt i natten.

Jag vill ha sommar. Fast jag vill inte sluta på kunskapsskolan. Fan jävla röv. Dilemma tänkte jag säga men jag har ju inget val - jag måste sluta på kunskapsskolan efter sommarlovet för jag har gått alla mina fyra år där nu. Mwwääuuh, snart börjar jag fan grina. Jag saknar Fredrik.. kommer sakna Perran värsta mycket den lilla biskvien. Kommer sakna att gå en halvtimme till skolan varje morgon istället för att bara behöva gå i en kvart när jag börjar på gymnasiet. Iofs estet-byggnaden ligger väl lite längre bort så det kanske tar.. 20 minuter :( ååh jag vill inte mamma aamamama miaaa cara miiioo ska vi gå på biiooo på riooo klockan nioo. Nej SO för bövelens. Och sen kanske engelska-talet fast vi måste ju öva tillsammans också och det är ju viktigast.

På måndag äre show på Joar (ragnar) blå direkt på morgonen. Kul, synd att jag egentligen inte har tid men OK vi kan låtsas.

ååh jag har så mycket tankar.

Kommentarer
Postat av: fnys

min kameraladdare förblir borta hur jag än vrider och vänder på rummet. nu ska jag dra en runda till igenom lägenheten och röja undan massa saker.

är rädd för att so:n får stå i hörnet så länge

och varför skriver jag det här i din blogg?

2007-03-24 @ 11:18:10
Postat av: Anonym

VI SKA GÅ LOSS PÅ VARANDRA

2007-03-24 @ 13:06:20
Postat av: Anonym

VI SKA SARGA VARANDRA
SLITA VARANDSRA I STYCKEN
KROSSA SKALLEN MOT EN STEN
SLITA UT INÄLVORNA OCH PISSA PÅ DOM

2007-03-24 @ 13:07:34
Postat av: Ploy

åhh ska du gå estet? thats nice

2007-03-24 @ 13:14:08
URL: http://ploy.blogg.se
Postat av: Matilda

Fet fett fetare vi är estetare

2007-03-24 @ 13:17:25
URL: http://allrightnow.webblogg.se/
Postat av: malisisis

snart står vi alla inför det stora beslutet. Jag vill ju gå estet men hästar är ju också min passion. jag kommer vrida ut mina inälvor och in igen innan jag bestämt mig.

2007-03-24 @ 13:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0