Spill i knät

Hade minst sagt heta diskussioner vid matbordet idag. Familjemiddag + en annan familj också. Oj oj oj tänkte ja detta kan inte sluta bra (se vilket snyggt rim jag fick till också)

Det diskuteras huruvida muslimerna ska få ha kvar sina moskeér om vi tar bort all religionsundervisning i skolan, det diskuterades huruvida man ska satsa på världssvälten istället för att vara vegetarian (syster..min vego-period gick över för nått år sen) och tjaa, diskussionerna gick väl lite överstyr och vi kom in på..massa..konstiga grejer. Men det hör inte till saken. Jag älskar att diskutera. I skolan med Elin o Malisa är det inte så lätt att diskutera (no offense men vi har lika åsikter om typ ALLT).

Hursomhelst så skulle jag förklara något rätt högljutt (älskar mig själv och sättet jag är på bland folk jag känner - frammåt och snackar som fan) och först hade jag ett glas med cola i handen, fick nått jävla nervryck och vips så var all Cola i knät. Whatever tänkte jag, sånt som händer. Men nån timme senare var vi inne på nån annan diskussion - dock hade jag kaffekopp i handen och så skulle jag än en gång förklara något eller argumentera eller whatever. Och nervrycket var där igen och allt kaffe var i mitt knä. Dock lite mer smärtsamt eftersom cola är en relativt kall dryck kaffe dock en relativt varm. Känns som jag behöver tvätta mina jeans just nu.

Hittade min farsas gamla biljett till the Police. Från 1982, biljetten kostade 75 spänn plus förköp.

Kommentarer
Postat av: Viktor

nu måste ni låssas å ha lite olika åsikter på torsdag bara så blire fin fint. om ni nödvändigt måste kasta drycker så får jag väll ordna det då hehehe + borde inte du sova såhär dags?!?!

2007-03-25 @ 03:12:24
URL: http://oogieboogieman.blogg.se
Postat av: Matilda

Haha jorå det ordnar sig. glöm inte att ta på dig regnrocken bara.

Det är helg! Jag har ingen tid att passa imorron förrän 14.30. Jag ska bli som dålly parton.

2007-03-25 @ 03:15:51
URL: http://allrightnow.webblogg.se/
Postat av: Viktor

HAHAHA ja ja. man kan ha betydligt sämre förebilder.

2007-03-25 @ 03:17:44
URL: http://oogieboogieman.blogg.se
Postat av: Matilda

Men vaddå Dolly Parton är väl charmig. seriöst tycker jag att hon verkar vara en rätt skön person med rätt glimt i ögat. dock synd på dessa jävla skönhetsoperationer.. Det ser ju förfan för hemskt ut

2007-03-25 @ 03:23:57
URL: http://allrightnow.webblogg.se/
Postat av: Viktor

ja hon e nog med viss konkurens med madonna en av de i särklass smartaste personerna i showbiz. Att nå så långt hon har, göra den kariär hon har och i den mansdominerade genren e helt jävla otroligt och kräver inteligens och självkännedom på en helt oanständig nivå men som sagt det har ju kostat dem både. de är ju helt enkelt tvugna att se ut som de gör vare sig de vill eller inte. Dolly e dessutom ball nog att göra varannan platta bra och varannan framgångsrik ehehehe hon kan kosta på sig att göra skitbra bluegrassplattor som säljer i några tusen ex bara.

2007-03-25 @ 03:28:31
URL: http://oogieboogieman.blogg.se
Postat av: Matilda

Kan ju inte annat än hålla med.

"Mina fötter är så små för inget växer i skuggan"

Bara ett av de många citat som kännetecknar dolly - sagt med rätt sorts självdistans och hur härligt som helst.

Men nu ska jag ta och försöka sova litet. Gonatt gonatt

2007-03-25 @ 03:35:35
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0