SOMMAR

Nu blev jag så himla sommarsugen att det kommer lite random bilder från typ i sommras och endel utlandsresor jag var på då så ja ni kan ju titta eller..inte titta. Jag blir iallafall sommarsugen när jag ser bilderna!

slotthelvete
Slottet på Disneyland i Paris :P


orkester
Orkestern, också på Disneyland i Paris förra året ^^


kossor
Kossor i Luxemburg ^^ Var så fint väder, hade verkligen tur. Och Angelicas lägenhet var inte helt fel ställe att bo på heller :) Detta var förra året också.


hosti
Holland, det var rätt mysigt och så.


holland
Pappa i Holland, knarkbåten offcourse, värt ett besök eller nja?


V?rtecken -06
Vårtecken förra året, på körsbärsträden utanför där jag bor. Riktigt vackert åså.


Kommentarer
Postat av: M;alisa

Härliga BILDER.

2007-03-12 @ 22:37:09
URL: http://sunlove.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0