Släkten är värst

Satt på hästen och var fullt uppe i skänkelvikningar åså känner jag att mobilen i fickan börjar vibrera. Kan såklart inte svara men direkt när jag hoppat av åker mobilen upp, så med mobilen i ena handen o tyglarna i andra börjar jag traska tillbaka mot stallet, ringer upp numret som ringde, Jörgen undrar kan du komma över 18.30 och kolla ungarna? mm joo jaa visst förfan! det är ju släkten klart man ställer upp. då har jag en halvtimme på mig att åka hem, äta mat, duscha, klä på mig och åka över hit (Läs: jörgens hus). Men med lite stress så löser man allt förtusan!

Milton å William är roliga. William har likadan humor som jag och i sin tur Jörgen, brås på farsan alltså. Jörgen är typ världens roligaste männsika så det kommer nog WIlliam också bli haha. Och vad gör man med ungar som e typ 7 o 10 år gamla? Jo visst spelar spel, kul och lugnt och stillsamt tänkte jag hur fel kan man ha egentligen? HAHA, vad ska det bli av de barnen när de ritar snoppar på papprena istället för att skriva poäng och ritar affro på bilden de skulle rita av mig? Snacka om lärarhumor, iallafall lärarna på min skola, hahahahhahaa..

han bad mig ladda ner nått nedladdningsprogram också på datorn så då skrev jag mig en liten blogg också. Vågar dock inte skriva in min länk i sökfältet då min morbror e värsta snokaren, haha :P man vill ju inte att han ska läsa hohoh.

Så nu ska jag väl sitta här och spåna tills LOST börjar klockan 21.00. Fast dom kommer ju hem då också så det blir racertur på cykeln hem alltså, haha. Cyklade för första gången på året idag btw. Nu äre vår!


Kommentarer
Postat av: Malisa

jag läste "ugnarna" så jag vart väldigt förvånad när det stog något om Milton å William lite senar, haha ;p

2007-03-14 @ 22:50:05
URL: http://sunlove.webblogg.se
Postat av: Malisa

jag läste "ugnarna" så jag vart väldigt förvånad när det stog något om Milton å William lite senare, haha ;p

2007-03-14 @ 22:50:10
URL: http://sunlove.webblogg.se
Postat av: Anonym

men slem blogg

2007-03-14 @ 22:52:55
Postat av: MILLO NOAHHMAHAHAJAAAMAHAHAHAORAWR

Haha jaba JIHO tre kommenterar phyyssalis. Men tji fick jag en riktig punch in the face - måste besöka terapeut nu. Bokat tid hos kuratorn som Perran skulle säga!

2007-03-14 @ 23:11:06
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0