Självdisciplin

"Innan 22.30 ska jag ligga i sängen."
Sure det funkar alltid så bra!

Men OK innan 23.00 så är allt lugnt. Och vi ska ju till Joar (ragnar) imorron så jag kan fan sova till sju. Det är luuuuuuuuugnt! Kanske hinner att koka mig en kopp thé på morronen också, eller njaa. Har ju drygt en timme på mig - jo nog hinner jag!?
(alltså inte för att det tar lång tid att koka koppjäveln med thé men alltså.. att sitta ner och dricka det och ta det piano är ju endel av att dricka thé - stressa i sig thé funkar aldrig!)

En tur ner på stan "torget" imorgon igen då. Återbesök så att säga, blir väl att jag köper nån jacka. Om våren håller i sig..? Kanske ska slå till och köpa nån vinyl också, fast jag vill ju ha Modest mouse nya album också, inte bara genom den olagliga vägen utan med fodral och hela faderullan liksom. Men jag har fan inte råd. OK på Cdon.com kostar den 139 och då är det liksom att Boka. Känns som jag måste köpa allting jag vill ha nu, kan inte se frammåt mot typ sommaren. Halva mitt liv är fan kunskapsskolan , hur patetiskt det än låter. Och tråkigt att lämna en god vän, Perran, också :( Och ja han har läraregenskaper också!

Fatta soft det skulle vara att koka en kopp thé, hämta en banan..eller äpple allrahelst och sätta sig och glo på film eller nått nu. Sova ett par timmar och sen upp till skolan. Fast ajdå - om jag gör det kommer jag förbanna mig själv imorgon när väckarklockan ringer och ögonlocken är tunga som bly.

Så det blir sänghalmen för min del inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0