Old times och skitsnack

Jag och Malisa skulle jogga - det vart mest promenad men vi behövde prata lugnt sagt. Ungefär 1½ timme gick till skitsnack om en person verkligen förtjänar skitsnack. Fast jag vet inte riktigt om jag kan kalla det skitsnack men lite.. aggressioner som var tvugna att komma ut. Du vet inte vad du går miste om, liksom.

Sen lite memories också. Skrattade så högt att hundar började skälla på andra sidan stan. Nja, men ändå. Riktigt roligt, lite pinsamt och sådär. Men jag ångrar ingenting, de situationerna gjorde mig till den jag är idag osv, annars hade jag kanske utvecklats åt helt fel håll. (Har jag utvecklats åt rätt håll nu? :P Jag tror det..)

Sen joggade jag hem iallafall. Min kondis är usel. Jag minns när jag var sportfreak och spelade fotboll, innebandy, gymmade, red, och joggade de dagarna som var utan träning. Jag kunde jogga två timmar i streck i halvsnabbt tempo utan att bli ett dugg trött. Nu blir jag trött efter någon kilometer, haha. Finns ju anledningar iofs.

Sen kom jag hem och duschade och så, och har plockat iordning på mitt sovrum. Det kommer bli så snyggt när det är klart! Precis det där sovrummet jag alltid drömt om liksom. Det mesta lär bli klart i veckan, ska försöka ta mig ner till Gitarrshopen i "stan" och stränga om akustiska gitarren som legat och samlat damm alldeles för länge och köpa ett till ställ så jag slipper ha den lutad mot väggen.

Och jag fick lite panik också, har ju franska nationella imorgon vilket jag helt förträngt. Jag vet inte riktigt hur jag ska förbereda, men det känns inte så bra när det enda jag kommer ihåg av all franska jag lärt mig under 3 ½ år är "Je m'appelle". Pinsamt för sjutton! Ångrar att jag inte började läsa tyska.
Dessutom måste jag.. jobba ikapp lite till engelska kommunikationen imorgon. Jag hittade iallafall papprena där vi skrivit upp argumenten för hans hår. Ehh. Fast de måste ju ändras lite eftersom håret har ändrats för bövelen!

Öh, nä, nu måste jag klicka runt lite bland fraserna i franska på kunskapsporten. Hoppas hoppas hoppas jag får åtminstone G på franskan. Om man får IG, vad händer då? Orkar verkligen inte jobba ikapp extra franska. Nej, det blir för mycket då.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha. vi pratade MINST sagt ;P Keep plugging franish

2007-03-04 @ 21:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0