Och så var det fredag igen

Imorse kändes det riktigt bra - på med snygga jackan och traska iväg till skolan med lite TV on the Radio i hörlurarna och solen lyser sådär. Känns skrämmande likt de där scenerna i Rules of attraction när de traskar iväg till skolan och går genom parken och vattenspridarna står på för full hals (det där uttrycket kan inte användas i samband med vattenspridare, det heter liksom skriker eller sjunger för full hals, jaja, jag har väl uppfunnit ett nytt sammanhang eller nått). Fan det var länge sen man såg rules.

Jaha. Halva dagen, eller nästan mer än halva faktiskt spenderades åt engelska nationella. Läsförståelsen var ganska enkel tror jag, vart klar rätt snabbt och så fick man kladdpapper att rita på. Ritade en fantastisk händelserik teckning där en fisk, en räka, en skitläskig haj och ett skeppsbrutet skepp var inblandat.
Hörförståelse var sådär, eller första delen eller vad man säger gick väl kanon men andra var ren katastrof. Jag menar man har vaknat några timmar tidigare och sen ska man sitta där och anstränga sina öron och samtidigt tänka riktigt ordentligt. Kan det gå annat än åt helvete? suck. Jag som fick så bra resultat på övnings-proven, kommer inte direkt på samma på de riktiga tyvärr. Aja.

Sen matteprov, jaha, lite snabb repetioton med Per innan det då, haha, det gick inte så superbra kanske, jag chansade på allt. Men man skall väl vara optimistisk.

Ikväll blir det nått med Amanda, blir väl inget alldeles för livat eftersom hon ska upp o jobba imorgon. Lite TV och gott o äta skadar liksom aldrig så det lär nog bli det. Blåser stormvindar ute, var nere till ICa och köpte lite grejer och man blåser ju nästan iväg, haha.
När Amanda cyklade nere vid vattneparken åkte hon nästan baklänges på cykeln, hahaha. Tur att jag inte är nån supercyklare dårå så jag slipper såna missöden.



 Amanda och marika ligger och sover. Självklart fiser Amanda i sömnen - äcklig som hon är (fina flickor varken bajsar eller fiser ju)
Marika vaknar och sätter sig upp käpprak i sängen och väcker Amanda;
- Nån skjuter!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0