Morgon ljuva morgon

Det verkar vila en curse över mig eller nått - jag blir alltid sjuk precis de dagarna jag är ledig. Inte för att jag gör så mycket livligt direkt men ändå.. inte skönt att gå runt snorig som ett as hela dagarna i ända. Dessutom skulle vi på kickboxning idag, fast det verkar inte bli något av det, jag minns inte, vi kanske bestämmde att vi skulle gå i Enköping? Hursom helst så är jag ändå förkyld så det spelar ingen roll. Ååh nu känns det som värsta bortförklaringen till att inte gå dit eftersom Elin vart lite tveksam mot mig om jag egentligen ville men det vill jag ju, jag har ju liksom absolut inget annat för mig.

suck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ditt lilla otursbarn .. krya pårej iaf.

2007-03-17 @ 14:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0