LOST

Hurley och Charlie lär vara gulligaste paret. De är så...söta!!

Hurleys farsa var en elak typ och ute efter hurleys pengar. Fast sen vart man lite fundersam.. men är det inte liiite misstänkt precis som Hurley spekulerade i att han kom tillbaka just när han vunnit alla pengarna? Hmm.

Och självklart garvade jag som fan när Hurley och Jin skulle lyfta upp ruttna snubben ur bilen och huvudet föll av. Hahahahaha.

"In this world you got to make your own luck."
Sant och allt är upp till mig vad jag gör med mitt liv. Jag vill ta tag i allt

Fast nu ska jag sova. Känns ganska frestande att stanna uppe några timmar till men nej jag orkar inte gå runt såhär fler dagar som en jävla död sill. Så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0