Los Lobos

Nej, om jag skulle ta och slänga mig i sängen i tid för en gångs skull? Måste ju göra matten, den har jag såklart inte gjort än..suck.. jag är inte en sån som sparar det bästa till sist, jag sparar det tråkigaste till sist och försöker alltid bli av med det tråkiga på något sätt men det lyckas sällan..aldrig snarare, haha. Men man lär väl sig sådant med tiden antar jag :P

Måste ju fan dammsuga skiten också men nu väcker jag väl bara alla grannar osv, så kanske ingen bra idé. Nej, det får bli sängen och matte. Jippie! En viss person bjöd en viss person (ska försöka undvika att nämna namn höhö) på kaffe häromdagen. Lärare - elev alltså. Jag vill också ha gratis kaffe! Det är en såndärn typisk grej som alltid kommer upp när jag snackar med Per - lärarna får gratis kaffe (hur mycket dom vill!) och dessutom gratis pennor! Och inte sånadärna fula blyertspennor som vi får köpa för en spänn, nej sånadär jätteflashiga och häftiga bläckpennor (?) som bara den ballaste i klassen hade i ettan.
Nästan så man funderar på att bli lärare bara för dess förmåner! Kaffet väger ju absolut starkast - men pennor kommer inte långt efter eftersom jag har en förmåga att tappa bort / ha sönder alla pennor som kommer i min ägo tyvärr..

Nej, nu försvinner svamlet iväg till pennor (!?!?!) så jag antar att jag verkligen borde sova nu.

Vilket jag inte kommer göra.

Men ändå.

Haha, Per (fan vad jag skriver om Per helatiden "Jag sa så bara för att jag är kär i dig Per"  - hahaha! iaf) sa att han skulle tycka att det var kul att se oss (dvs, jag elin och malisa) höga på socker. Hahahaa, det ligger något i det. Koffein + socker = bättre kombination i berusningssyfte än alkohol, iallafall i vårat fall. Haha. Fast vi blir hur rushiga som helst under en kort period sen däckar alla i en hög. Kanske koffein+socker- hangovern?

Nej nu flytar snacket iväg till såna där osammanhängande grejor igen.

Sova var det.

Sure.

In.


My.


Ass.



Godnatt alla där som fortfarande inte ska gå och sova, ni kanske är lediga eller helt enkelt bara morgonpigga eller har lite sömnsvårigheter? Jag lider med er..eller ja, inte ni som är lediga men..

godnatt ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0