Look like that

Jag mår lite illa - har druckit alldeles för lite de senaste dygnen. Jag har ont i halsen som tusan - jag kommer säkert få halsfluss. Inte för att förkylningsviruset någonsin lämnar min kropp men den kan ju..tona ner sig lite. Även fast jag kommer få feberkramper måste jag verkligen till skolan denna vecka, får lite ångest av tanken på att det är två månader kvar..allt som allt typ. Jag måste bli klar med ...allt. Aja, denna vecka ska jag försöka bli klar med ehhm..franskan, engelskan, matten, SO:n, börja på bilden och sätta igång med musiken. Jadu, höga mål är väl bra att sätta upp eller? XD

Iallafall så skulle jag verkligen behöva ta en dusch -fast jag har borstat tänderna så länge att jag antagligen kommer få träningsverk i armen sen, haha.

Skönt att komma igång rätt tidigt på dygnet iaf.

Klockan 18 är det Musik-Direkt tror jag det var, najs. Nej nu ska jag försöka bota min hals lite, och lite mat ska jag försöka få i mig. (När halsflussen slår till som värst är min enda föda honungsvatten och somsagt så är mat min passion så det gäller att ladda upp ordentligt, haha!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

DONT BE SIIICK

2007-03-11 @ 13:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0