Long time ago

Jag var värsta..psykiskt instabil för bara några månader sedan. Läser igenom mina gamla bloggar som inte är publicerade här dårå. Såhär lyder ett inlägg, lite redigerat, tog bort en lista med glass-smaker (?!?!) som jag hade publicerat i samma blogg. Hm, konstig jag var..är(?)

Haha, men seriöst. Folk måste ju trott att jag var värsta freakot.

"nä. det går bra nu! det går inte bra nu! det går bra nu! det går inte bra nu!

hm.

varje gång jag tror det är
*över
*bortglömt
*förbi
så kommer allt tillbaka och det gör så jävla..ont. (jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.)

dags att få tillbaka kontrollen, då.. jag hade ju hittat den där, ett tag men vad hände? jag måste börja orka skolan också. måste måste måste.



skrev nåt jävligt konstigt när jag var på mitt..eh..bästa humör:

"axmczdjhgugmzvxzn
fauszdnvkjzdvn
adaohduashusfhhfs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!

NEJ NEJ NEJ NEJ FAN FAN FAN HORAAAAAA

LAHUIADAHDUIAHDIUAHDUCNCMNMM; MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMAHADH


TA DITT JÄVLA HÅRVAX OCH SLÄNG I VÄGGEN OCH SPOLA NER DIN JÄVLA ATTITYD I TOALETTEN
FYFAN VAD JAG HATAR DIG DITT JÄVLA ÄCKEL

JAG SKA FAN BLI LESBISK""

Kommentarer
Postat av: Malisa

HAHAHHA. tur att den tiden är över då :]

2007-03-04 @ 13:44:17
URL: http://sunlove.webblogg.se
Postat av: Anonym

man kan tydligen vara kär i ett utséende, jag hade aldrig trott det förut men det går fan.

2007-03-04 @ 13:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0