Living is easy with eyes shut

Den här dagen har inte varit särskilt bra. Jag var liksom uppdelad, jag måste koncentrera mig till 100% för att en dag ska bli bra och fokusera liksom men idag orkade jag inte. Egentligen var dagen som vilken dag som helst förutom just det att jag inte orkade fokusera och blabla. Orkar inte förklara så ingen förstår hahaha men iallafall.

Vi hade nationella provet i franska. Det händer inget om man får IG så jag känner mig lugn för det är betyget jag kommer få tyvärr.

Vi ska se på the Godfather till engelskan och diskutera osv, kul och sånt den filmen är bra. Det var längesen jag såg den, så vi tänkte kolla på den i helgen. Sen kom jag på att det egentligen inte spelar någon roll ifall jag ser den eller inte för jag kommer ändå inte våga säga något när vi ska diskutera! :D Love myself <123456789

Jag gick och beklagade mig över Per som vanligt, men seriöst, jag vill verkligen göra något åt min fobi att prata inför folk. I fredags hade vi svenska nationella och då pratade jag när vi skulle diskutera och så, sen var det väl det där i lördags eller något som sänkte mitt självförtoende självkänsla blabla och idag vågade jag inte ens säga något på matten. Vi var typ..sju pers. Vadfan. Jag har till och med stått inför typ 20 föräldrar och haft värsta föreläsning (hm) och det gick bra, men nu går det fan bara utför igen. Help meeeee! Heeeeelp meeeee!


Fick lite insiderinformation av Per också. Skulle helst inte vilja veta, jag har tappat.. nånting för alla lärare nu iallafall. Sen skulle vi stalka Per och se hur mycket som var sanning, ehhm.. Jag tror vi vart genomskådade så vi gick till Malisa istället.

Ikväll ska jag pallra mig till träningen. Somebody kill me <123457089079070
Nej men det ska bli roligt! Positivooo. Det börjar bli vår iallafall, bra.

Jag pluggade ingenting idag, mindre bra. Fast jag behöver inte göra något mer steg i matten iallafall! Det är himla skönt. Fast vi ska ju göra dom där uppgiftsbladen till VG-gruppgrejerna men det är lugnt, det var inte så svåra saker. Det får jag fixa efter träningen eller innan om jag orkar.
Engelskan osv...öh, orkar inte tänka på det.
Svenskan är lugnt, har ungefär 1½ steg kvar att göra på hela terminen för att få MVG, men så ska man inte tänka egentligen för då skjuter man upp det forever men jag ska försöka sätta igång så fort som möjligt.
Franskan har jag tre steg kvar, oops. Nästan värre än engelskan, nä, där har jag fyra steg kvar men hujja.
Musik, bild, NO, SO, woho! Orkar inte ta tag i varken musiken eller bilden än. Synd egentligen. Men..jag får försöka styra upp lite och jag tror jag behöver Pers hjälp för jag klarar det inte själv. Smart att man börjar undra i slutet av sista året om man verkligen valde rätt skola. Haha. Fast jag vill inte sluta heller... det är typ två månader kvar ever.

Idag var Henke på skolan, han kände inte igen oss. Varför skulle han, liksom? Haha. Emma och håret under armarna. Känns som det var evigheter sen, fast det var typ..två år sen. Det är väl inte så himla lång tid?


Kommentarer
Postat av: malisa

emma matchar emmas tröja x')

2007-03-05 @ 17:02:24
URL: http://sunlove.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0