Ledbruten pensionär

Känner mig helt mörbultad. Fast det var absolut värre igår, hade träningsvärk i varenda muskel som finns, sträckning i båda halssenorna, jävligt ont i ryggen eftersom jag flög av hästen i onsdags och på det lite smått migrän. Men man ska vara positiv, jag har iallafall muskler att ha träningsvärk i, en hals att ha sträckning i, en rygg att ha ont i och ett huvud att ha migrän i!

Underbart att vara i stallet i detta väder, rida ut i skogen och liksom glömma bort annat. Sen att vi uppför oss som treåringar som precis fått varsin klubba är en annan historia ehehhe. ("Vi är inte såhär egentligen, det är bara vårkänslorna!") Vi försöker intala oss själva. Hahaha.

Alla är så snela och vi är så otacksamma :( Alla springer runt och hämtar saker och typ slavar för en och jag kan inte ens öppna käften eller skriva matteprovet så jag får godkänt. Förlåt! Fast matten idag gick nog rätt bra. Hoppas jag!

Jävligt full helg lär det bli. Nej, inte alkoholiserad full (vi känner inte gemenskapen på fredagskvällen!) men iallafall. Imorgon ska vi på KB, finally hör man en fågel vid namn Elin viska i örat. Sen åker vi hem till mig och krubbar och sover också tror jag. Grill grill! Käkade grillat idag också - mm! Sen ska vi repa också, så det så. Har ju tyvärr inget trumset men det ordnar vi med lite improvisation och fantasi! Jag har ju kastruller och ..kinapinnar iallafall. Ehhehe. Söndag till stallet tidigt eftersom Malisa ska fira pappsen vid 17. Så vi måste vara klara innan det men det är nemas problemas!

Vad ska man göra ikväll då? Film tror jag!

Kommentarer
Postat av: malisa

Haha.. Falsksången vid vägen var ju dagens höjdpunkt ;p. Stackars Centio & Pysen som fick höra på våra falsksånger & fantasier om Per & hans gevär på hästryggen också haha.

2007-03-30 @ 20:56:10
URL: http://sunlove.webblogg.se
Postat av: Matilda

Hahahaha! Jo man får ju faktiskt lite dåligt samvete och Centio blev ju tydligt upprörd när vi sjöng och tonen verkligen sprack till världens mest falska falsksång! Haha. Jupp, funderar fortfarande på Perran och hans lilla "vän", ifall de hade skjutit rådjuren och hans "vän" hade slängt upp det på ryggen och galopperat iväg. Höhäähä

2007-03-30 @ 21:01:53
URL: http://allrightnow.webblogg.se/
Postat av: malisa

AAANND WE CARRIED IT ON SO WELL (8)

2007-03-30 @ 21:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0