Internationella kvinnodagen

Inte särskilt produktiv dag i skolan idag, spånade lite på det här med engelskaredovisningen iallafall haha. Biktbås får en stark röst från min sida!!

Pannkakor till lunch, jag åt som en man (vilket inte är särskilt ovanligt iofs..mat är min passion!) och efter skolan drog jag och Malisa till träningen (efter lite komplikationer, inte särskilt sällan det händer :P haha!) och det var värdelöst. Hem igen, stack ut och sprang lite. Vattenparken runt typ, inte mycket men alltid nåt.

Franska nationella, gick förvånansvärt bra, mycket lättare att snacka när man är själv och så. Sen musik, roligt och såntdärnt, vi fick kolla på endel musikvideos.

Nä, nu ska jag ta och kolla på lite musikvideos som Per fick mig att lova att kolla på, inte för att jag har nått emot de.. En salig blandning av Pearl Jam och ..öh..nått mer :P Haha minnet är inte det bästa.

Sen måste jag göra klart all matte, prov imorgon och så men det går nog fint. Jag har ju hela natten på mig att plugga in matten såå.. Nej ska koka lite thé...


Kommentarer
Postat av: Malisa

jävlar jag skulle ju också titta igenom de hade jag tänkt. vad var det igen? (a)

2007-03-08 @ 21:54:31
URL: http://sunlove.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0