I'll walk all over you

Orkar fan inte ta mer skit nu. Det är ju bara pinsamt alltihopa för blir det bättre eller? Skulle inte tro det. Du kan ju fan ta din jävla toppning och stoppa upp den i röven. Eller som en annan uttrycker det; i skitan. För det är fan sant.

Snart är den här helgen slut, det ska vara skönt. Jag skulle behövt Per idag och öst ur mig alla mina bekymmer och problem och lagt dom på hans axlar istället, haha. Egoistiskt och sånt.

Imorgon ska jag försöka sätta igång och jogga, Malisa joina?

Och du är pinsam och dum, känner hur knytnäven är nära att knyta sig och slå till ditt fula mullvadsnylle så tänderna och blodet flyger. En rak höger - fan vad lockande det känns ibland.

Jag är inte så konstig och aggressiv som det verkar. Jag är ganska lugn egentligen.


Kommentarer
Postat av: malisa

gärna.. motion är min drog :D

2007-03-04 @ 09:57:03
URL: http://sunlove.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0