How do you sleep while the rest of us cry?

Fool me once, shame on you.  Fool me twice, shame on me.

"Fool me once, shame on.. shame on you. Fool me - you can't get fooled again" - G.W. Bush

Faktiskt så kan detta SO-uppdrag bli riktigt kul eftersom jag enligt Per fick skriva exakt VAD jag ville och formulera mig EXAKT hur jag ville om aktörer.  Ärlikamed smutskastning av Bush, Reinfeldt osv.. muumms.

Fast Per är ju moderat så det kanske är lite lågt att skriva elaka saker om Reinfeldt..det kanske sänker betyget? Hihi.


Kommentarer
Postat av: Malisa

men liksom man vet aldrig för han sade ju faktiskt: om jag är moderat så lyssnar ni på foo fighters. men han kanske vill att hans politiska åsikt ska vara hemlig. Men förut erkände han ju att han var moderat? Hm.

2007-03-22 @ 21:00:21
URL: http://sunlove.webblogg.se
Postat av: Matilda

Därav det lilla "Hihi" som slutkläm på slutet liksom. Fast man vet ju aldrig, kanske dags att sluta tjata på per om hans politiska åsikt, han verkar villa hålla den för sig själv och då ska han få göra det också.. haha det där moraliska snacket lär jag ha glömt bort nästa gång politik förs på tal i närheten av Perran..

2007-03-22 @ 21:05:13
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0