Hej hopp snopp

Riktigt namn: Matilda Klara Fanny Lindén
Född: 26:e Juni 1992
Bor i: Inte direkt inne i Enköpings city men ungefär med 20-30 minuters gång så är jag inne vid torget.
Singel? Ack jag är en dörrmatta i en värld av skitstövlar.

Den vanligaste kommentaren om/till mig: Eehh är du kille LÄÄRRH?
Folk brukar tro att jag: Röker på (finns faktiskt riktiga rykten bakom detta påståeende)
Om 10 år är jag: Förhoppningsvis utflyttad ur stan!
Jag skulle helst vilja bo: Nån annanstans.
Om jag fick välja föräldrar skulle jag ha valt: Hugh Hafner å hans harem!
Därför att: Vem vill inte det lixxxx.. Puzzah.
Mest i hela världen önskar jag mig: Jag har det rätt OK som jag har det tycker jag, men jag önskar mig verkligen eh.. massa skivor som jag inte har råd att köpa.
Bli miljonär eller världsfred(evil : Världfred. Inte för att det nånsin kommer kunna hålla men ah.
Jag skulle helst hamna på en öde Ö tillsammans med: Jack, Kate, Sawyer, Hurley, Charlie and so on.. hhehehe. 
Och allra minst tillsammans med: En brun banan
jag skulle aldrig säga nej till: Nyyaa äventyr.
Jag vill träffa: Faktiskt ingen speciell just nu.
I högklackat går jag: inte alls. Har faktiskt ett par balla högklackade skor som är typ basketskor nivet converse typ med klack och värsta hippie med gröna och blommor överallt men pallaaaa högklackat som en och annan skulle säga.
Favoritfettbildande käk: Lär ju vara pizza isåfall. Eller pommesfrites.
Film jag gillar trots att den egentligen är rätt kass: Typ vilken random amerikansk ungdomshighschool- film som helst. De är så jäkla kassa egentlkigen men sköna att kolla på, man behöver inte anstränga sig så mycket liksom.
CD:n jag aldrig kommer sluta lyssna på: Violent Femmes - Add it up lär ju vara den mest spelade skivan i min knappa CD-samling iallafall. Men även Modest Mouse - good news for people who love bad news är inte direkt lite spelad heller. Fast kanske man ska slå till med nån klassiker som typ Pink Floyd - Wish you were here, eller varför inte nån Bruce Springsteen? Äh jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Oj heheh uppfattade visst sista frågan feeel men orka ändraaaaa, OK Pink Floyd eller Bruce Springsteen har jag ju knappt på CD så stryk dom ur svaret OK.

2007-04-01 @ 20:32:54
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0