Grill

Dagen inleds med en show om alkoholiserade föräldrar. Är väl fin tanke och så men den var faktiskt väldigt crappig. Det var två barn, en kille och en tjej, i familjen med den alkoholiserade familjen, gissa vem som tog hand om sin mamma, grät lite tyst för sig själv och gissa vem som blev våldsam och sket fullständigt i mamman?
Kanske är så verkligheten ser ut men varför lägga vikt på det? De riktigt osäkra kanske tror att det ska vara då utan att veta bättre?

Iallafall fick vi komma tillbaka och hann verkligen inte jobba mycket. Fick hjälp att hitta tal till engelskan eftersom jag är handikappad och inte kan göra nååånting själv! (Enligt Elin...höhö)
Hann knappast titta närmare på talet utan vi slutade nästan direkt efter. Kom fram lite grejer om Per :( Var fortfarande upprörd när jag gick från skolan, hahahahaaa.

Var hur härligt väder som helst ute. Gick ut i bara tjocktröjan och vi kunde inte låta bli att köpa mjukglass, fast jag slängde halva eftersom jag inte orkade äta upp, haha. Men vafan spela roll, är det vår så är det och glass är typiskt vårigt. Har kommit i underfund med att jag tycker så himla mycket musik är vårig nuförtiden men det är nog bara för att jag förknippar det mesta med vår bara för att jag tycker om våren och framförallt värmen så mycket.
Köpte en jacka och ett par jeans samt två äpplen. Haha. Gott och sen gick vi till skolparken och provade värsta knarkruset. Wooho we're on drugs dude!

Gick hem, väldigt skönt, gillar att gå sådär. När man har musik förstås och vädret är bra och det inte är för kallt. Var någon som grillade också, mmm!! Nu är det snart sommar.
Kom hem och tog tag i engelskan (talet dårå) över middagen, gick väl sådär, fast det viktiga är ju somsagt att vi ska öva tillsammans såå. Så det blir en uppgift för imorgon - när vi inte har idrott och sen har vi bokat musiksalen. Oops - lite busigt men det finns ju inga regler jöö. Let's hulkaaa.

Sen efter skolan tar vi bussen ut till stallet, longering och så, kul! Kanske Elin skulle hänga på också?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0