Good news is on the way

Dagen var rätt crappig faktiskt. Pluggade knappast någonting och var så jäkla trött (idag ska jag hoppa i säng DIREKT efter Lost!!!) och Per fick ta all skit.. stackarn. Men vi fick iallafall iordning på SO:n. Nu är det bara...allt annat kvar. Men man måste ju må lite dåligt för att uppskatta det som är bra!! mitt favorituttryck just nu, hehe. Är så jävla lat och bajsig och jag har så jävla mycket att göra. Speciellt engelska. men även franska och ALLA ANDRA ÄMNEN SLUTPRATA OM SKOLAN.

Sen åkte jag till stallet, bommar. Gick väl sådär, var på samma dimmiga och trötta humör så jag kunde inte koncentrera mig till fullo tyvärr. Och Lizha var faktiskt rätt lat i början tills jag fann ett spö.

Ringde samtalet sen, fredag klockan 16.00. Hoppas det går bra för Malisa också! wooh. Och Elin, är rädd att det inte blir nån KB på fredag heller :/ Sorry!! För det var enda tiden hon kunde, really really sorry.

Imorgon får jag plugga franska som tusan eftersom jag inte börjat med det som ska redovisas på fredag. Men det ordnar sig, det gör det alltid osv.. Och SO och Bild ska jag hinna med. Fast prio-ett är ju matte också eftersom det är matteprov på fredag och det blir lite körigt ifall jag inte klarar det.. Engelska steg 27 får jag skjuta upp och göra i helgen. Funderar på att göra ett musikuppdrag (haha funderingarna kvarstår - jag gjorde inget förra helgen som jag planerade).

Men om jag bara blir klar med ett musikuppdrag, iallafall förproduktionen av bilden och ett engelskasteg skulle det känns rätt soft. Och så SO:n måste bli klar. NO-prov är det inte förrän v.17 så det är lugnt. Har ju påsklovet på mig att plugga som en sate också!! Hoppas jag hinner mina terminsmål, några extra MVG:n skulle inte sitta helt fel. Måste komplettera upp min teknikritning till MVG också, ååh.

Nej men varför slutar alltid mina bloggar i massa snack om skolarbete?

Det vankas Looooost ikväll. Tydligen är "hurleys farsa rätt cool men ett rätt lamt avsnitt" typ. Så ja man vet ju vad man har att förvänta sig :D höhö.

Imorgon = torsdag = glassdag!!
(dock kvarstår det faktum att jag ätit glass både idag och igår..
så effekten lär inte bli lika slående. :( faaasen)

Kommentarer
Postat av: Viktor

har ett revolutionerande förslag - ja vet det låter galet men det skulle ju kunna vara värt ett försök - plugga I skolan... ja i alla fall såna saker som ju typ kräver lite samarbete t.ex. ett praktiskt musikuppdrag...

2007-03-21 @ 19:56:37
URL: http://oogieboogieman.blogg.se
Postat av: Matilda

Woohoo. Värsta chocken - du är smart duu!! Kanske ska börja med det. får se hehe.

2007-03-21 @ 20:05:41
URL: http://allrightnow.webblogg.se/
Postat av: Malisa

Woho. Pysen, C?:is sedan du & jag. Vilket röj det kommer bli! :D:D::D

2007-03-21 @ 20:40:27
URL: http://sunlove.webblogg.se
Postat av: Matilda

Jaa! Hoppas att allt går vägen på fredag bara. Hoppas hoppas - this is bloody perfect!

Ridning fyra gånger i veckan är inget jag tackar nej till minsann! Även fast det lär bli vääldigt körigt med simningen och sen gitarren senare i år. Och skolan. Men vafan det är klart det funkar om man vill. talkiing to myseelf

2007-03-21 @ 20:45:27
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0