Glassbilen

Fan där försvann min vision om GLASS PÅ TORSDAG. Fast jag behöver ju inte äta någon innan dess. Så det så.

När jag var mindre så var glassbilen helig. Så fort jag hörde den lilla trudelutten du-du-du-du-du-du-du-du-du-du-du--du--du--du--du--du så blev hela grannskapet till sig. (Alla hade småbarn, glömmer inte Gustav öööh..vad hette han Oskar? Nä Per! och Elin och hela faderuttan) Och köerna till glassbilen ringlade långa och glassbilschauffören blev alldeles upphetsad av att se att så många ville köpa av just HANS glass.

Nu gillar jag inte glassbilen mera. Knappt märker när den åker förbi. Jag kan ändå inte äta så mycket glass (fast det gör jag ändå). Jävla klena mage.

Nu ska jag stänga in mig och spela skivor vilket jag inte gjort sen i hmm...söndags! Öh, det var inte så längesen men det känns fan som det. Högtalarna i datorn blir dåligare och dåligare i jämförelse med högtalarna till CD och LP-spelaren.

SHoobreee i'm from the hood



Låt mig känna..
Jag vet citat är grymt tråkigt ifall man inte fattar något av dem och de blir ännu tråkigare ifall man försöker förklara. Men Elin kanske drar på munnen lite iallafall. Shit pommesfrites vad jag kan få överskottsenergi av en liten macka.


Kommentarer
Postat av: Ida

Ooo, den nostalgiska glassbilen. Jag håller med, den glassen håller inte måttet längre :/

2007-03-20 @ 17:27:44
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0