Gammalt blogginlägg från 2006-jun-04.

"Om tio dagar har jag sommarlov. Om tio dagar, minus några timmar, går jag min sista skoldag i åttan. Sedan börjar jag nian. Men nog om skolan, för det är ju den man slutar på sommarlovet.

Jag har mycket planer för det här sommarlovet. Framförallt, så ska jag bara ta det lugnt. Den första veckan ska jag försöka plugga lite. Sedan ska jag försöka tälta i Bredsans, Koffsan, och såklart på Amandas framsida. Tradition. Hyra häst de sista veckorna på sommarlovet. Frankrike eller Grekland ska väl vi försöka åka till också.

Och tillbaka till skolan igen då. Nian. Nationella prov. Gymnasieval. Sista året på kunskapsskolan. Damn, jag kommer sakna kunskap som fan. Även fast jag alltid klagar på den. Jag kommer sakna min klass, även fast gemenskapen suger, jag kommer sakna alla lärare. Till och med Susan, som inte säger mer än nödvändigt. Jag kommer sakna alla personer med byxorna uppe i armhålorna, de med flottigt hår, jag kommer till och med sakna popparna. Inte personerna, men liksom att de finns där och är en del av skolan. Sedan är det gymnasium, har ingen aning om vad jag ska välja för inriktning. :/ Efter gymnasiet tar man studenten, sedan ska man kastas ut i vuxenlivet, spännande men läskigt ju.

Jaja, fokusera på nuet istället. Om tio dagar har jag sommarlov, sena nätter och sovmorgon, ska bli väldigt skönt."

Fan tiden går så fort och jag har två månader kvar allt som allt på kunskapsskolan. Hjälp. Jag har bara gått fyra år på kunskap egentligen ju men det känns så länge sen som vi sprang runt med Emma och Emma och ja..allt var så annorlunda helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Malisa

"popparna" ;P
Vill inte sluta nian förfaen, buhuu :/

2007-03-12 @ 22:38:15
URL: http://sunlove.webblogg.se
Postat av: Ida

Man känner sig gammal när man säger att tiden går så fort. MEN DEN GÖR JU DET :P XD

2007-03-13 @ 07:59:26
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Anonym

Tiden går fort, så fort så fort så fort FÖR fort

2007-03-13 @ 18:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0