fegis fegis tuttarna på..ehh..

JAG VILL INTE PLANERA SOMMAREN men jag gör det ändå;

Seriöst, roskilde hultsfred peace and love hohoh nej.

MEn Elin och Malisa kan vi inte dra till Luxemburg och bada på poolområden där det är förbjudet att sola toppless? Please please please. Vi har ju boende och allt, resan går på typ 200 spänn max tur och retur! Okej, kanske 400 eller så jag vet inte. Det är billigt som fan!!!!!!!!!!!!!!!

Dom tänker ha ihjäl Charlie. A tear is pouring down my orange cheek. Jag har fel på tårkanalerna så jag börjar alltid grina på vänstra ögat när det blåser ute och INTE LITE HELLER. Störtar ju ner förfan.

Men ja..ha.

Virrre + Modest Mouse + bananer = ?

Kommentarer
Postat av: älinpälin

jaaaaa! luxemburg ftw, ok?

2007-03-08 @ 08:33:10
Postat av: Hampus

Modest Mouse är så jävla braa!

2007-03-08 @ 16:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0