Falska fasaden

Läste igenom alla mina bloggar (man måste ju kolla lite nu - värsta bloggsåpan på kunskap så man måste ju veta vad man skrivit haha) och jag är verkligen inte så seriös som det verkar - hahaha.

Ärligt talat är jag nog jävligt barnslig och hyper, iallafall när jag fått för lite (eller för mycket!?) sömn.

American Idol är typ amerikaniserat och det är egentligen rätt hemskt hur dom driver med utvecklingsstörda människor.. fast det roligaste av alllt är ju allt folk som vägrar inse sanningen att de sjunger dåligt. Och nej - en sångare behöver inte kunna pricka allt toner rätt för att vara en bra sångare (enligt mig) Ta Gordon Gano till exempel - ingen skönsångare direkt men ändå så jävla genialisk. Men iallafall, de har ju knappast känsla för känsla de, som ställer sig inför den realistiska (lite för realistiska ibland kanske) juryn och ska försöka imponera för att ta sig vidare till Hollywood.

Nä nu funderar jag på att knyta mig i ett snöööööree. Gå och sova alltså. är ju trots allt en dag imorgon också. Måste göra klart matten, franska nationella, musik och såntdärnt. Musiken är värsta fyspasset ju med armhävningar så jag lär behöva sömnen! Dessutom ska jag träna sen på kvällen - kul...hrrm.

Helgen? Något hus man kan få bo i? Please.

Nä godnatt (jag kommer inte komma i säng förrän om en timme men godnatt iallafall.)


Kommentarer
Postat av: Anonym

TJA POLARN YOYO, ska vi träna?

2007-03-08 @ 16:22:58
Postat av: Filip

Så kan det gå..var inte för oseriös bara!!

2007-03-08 @ 16:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0