Denna lilla utmaning

Elin och Malisa kollar på Melodifestivalen och jag slopar den och sitter här istället, hoho sociala Matilda har jag hört? Tröött av för lite sömn men en latte senare på kakelugnen gjorde susen!

Tänkte väl fylla i den här utmaningen jag fick av Ida..hoho.. hahha. Får se om jag kommer på något!

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Om jag är på humör så kan jag skratta åt PRECIS ALLT. Inte särskilt bra ifall man ska sitta och typ gråta i ett hörn på en jättesorglig film och så är jag på det där underliga humöret och sitter och asgarvar när kärleksparet i filmen slits isär och såndärn sorglig musik spelas.. Inte så praktiskt egenskap kanske eftersom jag kan verka ganska okänslig. Skrattar också i pressade situationer, en av anledningen till att jag inte kan redovisa engelska, haha.
2. När jag var liten var jag typ apatisk, jag satt och ritade i luften framför mig själv HELATIDEN. Växte som tur är (?) ifrån det, haha..
3. Äh..fan, det här var svårt. Elins brorsa tror att vi röker på, så det förklarar väl att vi är ganska underliga allmänt liksom men.. för MIG är det ju normalt att vara underlig, eller alltså..ahh..ööh.ehhh..
4. När jag gick i sexan,sjuan,typ, så var mina största idoler ..hmm, Slipknot, Korn och typ.. AFI. HAHAHHAA, det är fan underligt nog för att understryka hela denna lista.
5. När jag pratar använder jag ofta ganska starka ansiktsuttryck, grimarserar alldeles förfärligt mycket, iallafall ibland, kommer på mig själv med det då och då.
6. Jag tänker verkligen(!!) inte innan jag gör saker, min hjärna är lite..impulsiv så jag sätter ofta ihop två ord så det blir hälften ett ord och andra hälften ett annat ord..eh ja ni fattar. Samma sak med rörelser och kroppspråk, när jag ska nivet..gnugga händerna eller slå i knytnäven så slutar det alltid med att jag gnuggar knytnäven..HAHHAHAHAHA. Ingen lär förstå hur jag menar men aja.

Jag orkar inte utmana nån, dessutom känner jag inte ens sju bloggare. :P Eller Elin kan väl få göra listan om hon såå gärna vill. Malisa också..

The Ark vann tydligen, congratulations I have arrived.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0