Centio

Väldigt trevlig häst, känslig och väääldigt galoppvänlig, mjuk och fin, gick böjd och så, lyssnade ordentligt på hjälperna och var allmänt snäll och pigg.
Det gick rätt bra att rida fast jag kände mig rätt ostabil i galoppen dårå, fast jag har ju inte lärt känna honom än och alla hästar har ju sin egen personlighet så det kommer med tiden förhoppningsvis!
Fast det blir himla mycket tid, ska ju sköta all fodring på söndagar om jag förstod det rätt (?) och då blir det ju hela dagen. Fast ärligt - hur mycket nytta gör jag annars på söndagar?

Ikväll samt imorgon måste jag plugga väldigt mycket för att få ihop stallet med skolan dårå. Var jävligt off idag på den fronten och SO:n och matten kändes som en pain in the ass. Jag var också en pain in the ass för Per och jag bad om ursäkt men han sa att så jobbig var jag faktiskt inte. Fast jag vet ju inte. Han är ju lärare och då gäller det att inte vara (alltför) ärlig.

Nej ikväll blir det alltså ännu lite mer smutskastning av Bush och så lite titt på tal till engelskan.

Minna var sjuk idag.

Vill ju bara dra ett streck men måste det kommas påminellser? Hoppas du inser snart att det är ett förflutet. Sen kan du ju komma där och se att du gått miste om oss och ja.. då blir du kanske efterklok, vem vet?

Kommentarer
Postat av: Viktor

Obs! glöm inte att öva tillsamans så att ni har en välkoreograferad diskussion. tänker inte sitta å fråga ut er lika mycket på torsdag så ni kommer undan billigare om ni bara övar tillsamans. och glömde jag kanske säga att det är best att ni övar tillsamans och så slutligen; öva tillsamans.

2007-03-23 @ 19:43:26
URL: http://oogieboogieman.blogg.se
Postat av: Matilda

Hahhaa. Yes sir!

2007-03-23 @ 19:56:05
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0