But thats okay, theyre just afraid to change.

"- Så fort jag slutade high school, klippte jag banden med alla jag kände och började om i en ny stad, säger Evangeline Lilly i en intervju för news.com.au.

Under de kommande tre åren flyttade Evangeline sex gånger, och varje gång blev hon en ny person.

- När jag kom till en ny stad tänkte jag "du kan bli vem du vill nu, ingen känner dig". Ingen har några förväntningar på dig, så du kan själv välja vem du vill vara.

- Jag provade olika karaktärer och till slut formades den person jag ville vara. Det var en spännande tid - väldigt ensam, men jag lärde mig att inte bry mig om vad andra tycker."

Kommentarer
Postat av: Viktor

Snygg layout

2007-03-24 @ 19:45:41
URL: http://oogieboogieman.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack!

2007-03-25 @ 01:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0