But it's not as if I don't try, I just mess up and I go wrong.

Jag skulle skaffa mig en positiv inställning så jag antar att det bara är att vara positiv, allt blir faktiskt roligare då. Och vädret är fint, haha, små saker gör stor inverkan somsagt..

Finally kanske jag har skaffat mig ett liv iallafall? Denna eftermiddag har vigts åt lite engelska och snart ska jag träna (jiho, positiv var det! Motion är skiiiiteenöööönhh). Imorgon ska jag plugga engelska också, idrott i skolan, handboll = okej. Ironiskt nog kom Bengan in på BG:n och vart chockad (inte direkt på dödligt allvar) när jag inte sa att jag ville vara med i gruppen som skulle köra lite hårdare handboll. HAHA, nästan så att man blir förolämpad ;)

Onsdag, då vi by the way är lediga..eller vi skulle få nån uppgift "kanske" sa Per, ska jag till stallet och Lizha. Det är fint, det går verkligen frammåt i ridningen nu. Fast Lizha är en sån himla schysst häst också så det underlättar ju iaf!
Torsdag = day after tomorrow typ. AAH världen går under, ska redovisa engelska. Haha, men det går väl bra eller något. Hoppas jag, eller man ska vara positiv. Sen är det egentligen träning men jag slopar den och åker med morsan och kollar när hon spelar teater istället vilket är way mycket roligare. En liten tripp till Västerås blir det alltså. Nice.

I helgen blir det väl antagligen Uppsala och kolla musik. Gött. Najs. Ballt. Harrevy.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä jag var inte sur. bara inte så fit for fight å se... jag skrämde ju tydligen nästan ut er ur landet. =/

2007-03-12 @ 20:47:16
Postat av: Viktor

det var jag dåre såm skrev förra komentaren

2007-03-12 @ 20:48:00
URL: http://oogieboogieman.blogg.se
Postat av: Matilda

man måste bita i det sura äpplet som min kära morsa skulle säga. vare sig jag vill eller inte måste jag liksom redovisa, så det är inte så mycket att göra åt det liksom. sen att jag är (eller iallafall kommer bli) så nervös att jag vill kräkas och hoppa ut för ett stup är en annan historia..

2007-03-12 @ 20:50:27
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0