Beslut

När man är i min ålder ska man inte tänka långsiktigt när man tar beslut - utan man ska bara ta beslut så att det passar en just i stunden så att jag blir nöjd och glad - ifall det sen fuckar up sig några månader frammåt - vad spelar det för roll?
Man ska inte tänka på ifall beslutet gynnar eller förstör för andra, man ska tänka egoistiskt och att det är viktigast att jag själv får ha kul.

Varför gör jag inte så? Varför måste jag gå igenom varje beslut utan och innan och även efter det måste jag tänka igenom mitt beslut ännu en gång - och när jag väl har tagit beslutet så ifrågasätter jag det alltid. Varför är jag så orolig, nervklen? Varför kan jag inte bara..vara lite.. hippielicious?

Kommentarer
Postat av: malisa

vilket beslut snackar vi om?

2007-03-24 @ 13:37:37
URL: http://sunlove.webblogg.se
Postat av: Matilda

Beslutet ifall jag ska gå och hämta nått att äta eller ej.
nää seriöst - beslut i allmänhet.

2007-03-24 @ 13:55:39
URL: http://allrightnow.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Du måste lära mig hur man gör Layouts

2007-03-24 @ 17:20:59
Postat av: Anonym

Skitenkelt men lite pilligt - gå in på "Ändra stilmall" och så byter du ut lite siffror och sånt. Finns säkert nått enklare sätt, typ färdiga mallar men jag gör om mina från grunden iallafall ^^

2007-03-24 @ 17:40:50
Postat av: Anonym

Alltså det finns ju färdiga designer men aa du fattar.

2007-03-24 @ 18:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0