Are you dead or are you sleepin'?

Gud i himmelen hjärtat stannade i halsgropen.
Trodde min katt låg och var död i sängen alldeles nyss. Skulle helt hederligt lägga mig ner bredvid han och gosa lite och snacka sådär som jag brukar göra, men ingen respons! Ruskade honom och nästan slängde iväg han till andra sidan rummet - ingen respons. Sen började det rycka i hans muskler och jag förstod att han bara var inne i en djup sömn. Han har sånt roligt minspel när han sover - alla muskler som man trodde inte ens fanns börjar rycka något fruktansvärt.

Jag menar även fast han har orsakat mig mycket lidande (eheheh) så vill jag ju att han ska få leva några år till iallafall..!

Kommentarer
Postat av: malsisisis

Läskigt :|

2007-03-24 @ 10:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0