Solsting och jordgetingar

Solen och dess effekt slår verkligen till med alla krafter mot mig. Det räcker med att jag spenderar 2-3 dagar ute i solen och jag blir helt utslagen. De senaste dagarna har jag bara kunnat lega inne oförmögen att röra mig utan att känna ett kraftigt illamående eller dunkande huvudvärk. Vilket också resulterar i att jag inte äter något, och inte heller rör på mig, vilket ger resultatet att mina muskler sakta förtvinar och jag förlorar sisådär 2-3 kilo i vikt på bara några dagar. Alltid lika fascinerande hur jag längtar efter sommaren, för att sedan efter bara några dagars värme, helst av allt bara vilja släcka solen.

Idag har min föda bestått av två piggelin och ett päron. Samt lite yoghurt imorse och några bitar 55% choklad.

Utanför mitt fönster härskar också jordgetingar. Sisådär 5-6 centimeter långa getingar som försöker flyga in genom fönstret. Första gången de uppenbarade sig trodde jag att det var ett nytt byggnadsarbete pågång utanför min bostad, men det var bara surrandet från getingens vingar som störde tystnaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0