Vi e kunskapsbarn

Vi e kunskapsbarn

Det kommer kännas lite tråkigt att inte komma tillbaka dit om någon månad för det har jag gjort typ så länge jag kan minnas. På förra skolan gick man ju faktiskt i hela fem år men det var ju så längesen känns det som. Och det känns så längesen som vi delade dagarna med Emma och Emma även fast det bara var ca 2 år sen. Två år är lång tid men det går jävligt snabbt ändå. Och samtidigt som det känns som om jag har gått på Kunskapsskolan nästan hela min skolgång så gick tiden väldigt snabbt på något sätt. Och alla bra lärare kom sista året, snålt! Hela skolan fick värsta uppryckningen lagom till att jag skulle sluta då ba tack.

Men jag hatar den jag var då och jag antar att det bara är att leet goo and moove on för att kunnas utvecklas och bli en bättre människa, haha.

Borde inte skriva vid denna tidpunkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0