Västerås och Emmor

image123

Åkte till Västerås och kollade på bio med Malisa och Elin. Tog oss dit för 12 spänn var med tåg, inte illa. Kollade film, gillar böckerna bättre! Men filmen var inte illa den heller..

På bussen hem ringer telefonen, inget nummer jag har inlagt så jag svarar lite förvånat. Det var Emma som jag inte snackat med / träffat på några år. Visste ju att hon skulle in till Enköping över helgen så jag blev väl inte så överdrivet förvånad, men lite blev jag ju. Dom stod, praktiskt nog utanför Malisa och hon bor ju typ i närheten där bussen stannar så det var bara att hoppa av och säga tjena tjena. Kul återseende, vart ingen pinsam tystnad utan snacket och skämten bara flöt på. Hade ingen tid att förlora genom att bara kallprata också ;D tur att jag hade kameran med mig.
Vart lite senare än vad jag trodde men vad gör det !? Det är sommarlov.. snart är det dock inte sommarlov längre.

Fan, har inte ätit ordentlig mat på flera dagar, det börjar kännas :| Idag åt jag en burgar från donken innan filmen, och sen här i enköping åt jag strips och sen glass. Inga bra matvanor direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0