Ståkhålm i mitt hjerta

Idag har vi letat i sex timmar efter en affär i stockholm, jävlar vad ont i fötterna jag har. Amanda kom hem nöjd och glad med en ny gitarr också, jag lite surmulen och halvavundsjuk. Men jag köpte iallafall kläder, ett linne, ett par shorts, flip-flops, en plånbok och en ny väska så jag är väl nöjd jag med ;P

Igårkväll var vi i Amandas lägenhet och grillade lite och hade det trevligt. Det var mysigt men faan i helvete vad trött jag var. Låg och garvade när de andra kollade på skräckfilm. Sorry att jag förstörde filmen för er!!


Lala jag är festsugen.

Imorgon ska jag ut till stallet, ska kanske försöka tvinga ut morsan och tvinga henne kolla på mig och Centio :) Moahaa. I veckan ska jag ju till stallet som vanligt, sen ska jag väl försöka komma ner till torget här i enköping, har en del grejer jag måste köpa som jag inte orkade köpa idag, pga otrolig värk i fötter, dessutom hade ju Amanda en fet gitarr på ryggen så det var lite krisigt. Höll på att missa tåget också :) YAY, var alldeles underbart att springa med tusen väskor och kassar och blodiga fötter och Amanda hade ju gitarren också. Mm, svettigt och mysigt.

Känner mig som en död sill. Har inte fått ordentligt med sömn på flera dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0