Sol

Vaknade till en jävla hemsk himmel och kastade ut folk ur mitt hus vid nio tiden. Satt och glodde på gamla Lost avsnitt till frammåt 1112 då Amanda ringde och ville ha sällskap ner till Gitarrshopen som förövrigt heter Jam nu för tiden. Hon skulle köpa effektpedal.  Med tiden blev vädret riktigt härligt, solen kom ju fram!! Väl på "stan" mötte vi både Karoline och Isabelle, Isabelle var det iofs inte så konstigt att vi träffade då hon jobbar på Jam, men ah.
Iallafall så fanns inte Amandas pedal inne men dom beställde in den så hon ska få den snart.
Vi tittade på gitarrer också, sortimentet som hänger framme är ju inte mycket att skryta med men det är iallafall något och vad vi dreglade. Jag hittade mina drömmars gitarr för endast 4995. Den är så vacker att man bara vill dregla..ööh..ehehe ja.

Sen gick vi hem och nu ska jag snart trampa iväg till stallet. Ska rida Jennys runda, hm, vilken ära för Jenny att vi döpt en ridrunda efter henne, haha.

Har ju inte blivit något ordentligt ifrågasätta-rädda-barnen-osv-blogginlägg men det kommer nångång..tror jag. Imorgon så har jag säkert inte så mycket att göra så man kanske kan sätta sig ner och knattra lite på tangenterna lite ordentligare.

Nej, so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0