Roligaste dagen på länge

Jag står inte ut! jäääävla skit helvete. VÄDRET ÄR EN JÄVLA RÖV. Jag står inte ut jag står inte ut jag står inte ut. Tvingas vara instängd i sin egna lilla värld bland tusen andra människor som är överallt. Jag står inte uuuuuut. Det blev ingen sommar i år och fan vad det suger.

Har ju faktiskt varit ute, men det regnar ju som fan och blåser som fan. Joggade en vända, bara deprimerande, min kondition är inte vad den har varit ;( Kan ju bara jogga några kilometer, typ 20 minuter. Förut kunde jag jogga i princip hur långt som helst i lagom tempo. Saknar både fotbollen och innebandyn. Fuck enköping.


Fuck this väder.
fuckelifuck
suck my cockelicock

Har ju typ inga bra böcker att läsa heller. Får rota lite i bokhyllan och se ifall jag inte hittar nått. Ställde ju tillbaka Gökboet utan att ha läst färdigt den och nu är den helt bortglömd. Kanske blir att man tar fram den dårå.

Kommentarer
Postat av: Ida

Enköping sucks, vädret sucks, allting sucks :P Du får köpa HP boken att underhålla dig med :P

2007-07-23 @ 16:15:02
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Matilda

Den här dagen sucks. Den har varit en riktig pain in the ass

2007-07-23 @ 19:12:13
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0