Morgonstund

Det var skönt att sova ut, men jag känner mig fortfarande trött. Antar att det här blir en slappardag då jag inte gör ..nånting. Sen på eftermiddagen åker jag och moran ut till stallet osv. Blir väl inte där så länge.

Jag råkade ta med mig Amandas hårband hem till mig igår, alltså, jag hade det i håret. Men jag vill inte lämna tillbaka det för jag vill ha ett sånt :P Finns ju inte att köpa längre typ. Bara skitdåliga som bara töjer ut sig och kan inte ens hålla håret uppe. Det ska vara rediga grejor!

Nästa vecka - alltså veckan som kommer nu blir det tripp till Göteborg. Längesen man var där ju! Ska väl shoppa och så gå på Liseberg. Tur att jag är rik! Kommer dock inte vara det efter den här veckan som kommer.. Ska ju köpa grejer i enköping innan jag åker till gbg och där lär man ju köpa en hel del också. hej pank matilda. Sen får man inte pengar förrän den 20:e, och hör och häpna, då börjar ju skolan igen! shiiiiet, det är inte långt kvar. Hoppas klassen blir bra!

Nu ska jag nog gå och käka lite frukost.
Imorse när jag kollade mobilen - 6 missade samtal. :S Dessutom får jag konstiga SMS hela tiden, t.ex. ett där det stod "Di si" och ett där det stod "Bok.". Från nummer jag aldrig har hört talas om, från andra länder också :S weird.

Kommentarer
Postat av: elin

gbg, dit ska jag med :>
:o jag fick också underliga samtal igår

2007-07-22 @ 19:27:40
Postat av: Matilda

ska du gå på liseberg elleee?
gosh, we are stalked

2007-07-22 @ 22:17:36
URL: http://allrightnow.webblogg.se
Postat av: elin

nää, kanske se stones
:o lärrit

2007-07-22 @ 22:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0