Jack something is wrong with my back

Det borde egentligen vara olagligt att ens starta en dator när det är såhär bra väder för en gångs skull. Men jag har faktiskt städat och fixat lite mat och då är ju datorn bra att ha eftersom jag har musik här. Har ju varit ute nästan hela dagen sen imorse då Amanda ringde och tvingade upp mig ur sängen och med ut med hundarna. Det var kul att se hur Pompe och Olle (Amandas hund) reagerade på varandra men det gick bra. Sen satt vi ute och åt bullar och saft i solen. Mysigt men varmt. Aldrig blir man nöjd.
Amanda ska få en halvakustisk gitarr! FÅ!!! Eller om hon köper två gitarrer till och med!! Hon är sugen på en elgitarr och en akustik isåfall. Sen gick Amanda hem och jag började med min städning osv.

Igår var en bra dag, trots det datum som det faktiskt var. Åkte in till stockholm tidigt tidigt och träffade Karro. Vi gjorde väl inget speciellt, drack latte och satt och pratade för att komma igång lite och sen käkade vi lunch och ja..sen åkte vi hem. Kollade lite i affärer också men var inte särskilt shoppingsugen.
Var hemma vid fyra och åkte ut till stallet, vi hade ju somsagt tänkt ta Jennys runda men blev hindrade av regnet osv att hoppa. Tråkigt, både Centio och jag var ju sugna!

För typ tre år sen eller något kastade Simson av mig rätt in i väggen i ridhuset. Sen dess har jag ju haft otaliga sprickor i svanskotan (såna frakturer tar ju en miljon år att läka och jag är väl inte världens mest försiktiga...) och nu börjar jag få tillbaka ryggontet. AAAAH! Snart slutar jag som Locke. Fast ryggen. Istället för benen.

Josefine är i Luxemburg med Angelica och hennes fotomodell-och-fotbollsproffs-pojkvän. Vill också åka bort!
Var ju med och lämnade henne på flygplatsen och damn vad jag hade lust att knyta fast mig i en flygplansvinge och se vart det bar av. Men jag stannade tyvärr kvar.

Det var något mer jag skulle skriva, men nu minns jag inte vad. Darn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0